Alla inlägg den 9 juni 2008

Av J B - 9 juni 2008 19:46

Dagen har vart lugn, dock har barnen vart rastlösa. Men inte vart så mycke hosta, så hoppas han får sova riktigt inatt nu. För imorrn ska de på dagis mellan 11-16, då jag ska iväg på möte på jobbet.

De har precis lagt sig och jag sitter här och mumsar jordgubbar och längtar efter min älskling som är på match.

Av J B - 9 juni 2008 09:13

O började hosta massor igår kväll strax innan han la sig, sen efter han sovit ett tag vaknade han o var lessen, hostade massor, vart alldeles hes i rösten, spydde av allt, fick knappt luft då de var så tungt att andas åt han. Så jag bestämde mig för att åka in med han, då han aldrig haft så starkt såhär innan. Vart ju riktigt rädd igår.

Kom in ganska snabbt, tack o lov. De hörde på hur han andades när vi kom in, sa de på en gång de där är krupp. Känns ju skönt att få veta det efter alla gånger man vart på VC och de inte sagt ett jävla piss. Han fick kortisontabletter som löstes upp i vatten, sen fick han andas in i masken 2 gånger med uppehåll, slutligen fick vi med oss Cocillana Etyfin. Hemma igen strax före 01, natten har vart lugn, lite hosta, han kom in imorse till mig och somnade om efter lite hosta. Han sover ännu, de behöver han min älskling. Får se hur de går under dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards