Alla inlägg den 5 juni 2008

Av J B - 5 juni 2008 18:04

Fy faan så tråkigt de är, så less på att städa här hemma.

Hela dagen har känts skit, och ännu mera känns de nu.

Lägger jag ner skiten för idag.

/dåligt humör.

Av J B - 5 juni 2008 14:45

Precis hemkommen, vi har spenderat massa tid på Mariebergsskogen. Mellan 11-14:30 med bus, bad o lek. Helt färdig är jag, mega trött i kroppen, och O sa på hemvägen att han var trött, men de kan han gott o väl vara tills han ska sova ikväll då han får skylla sig själv helt enkelt att han inte sover på morgonen.

Ska pyssla lite nu och göra en tidig middag åt barnen, äts väldigt lite då de är så varmt.

Av J B - 5 juni 2008 07:54

Kan man säga, senaste dagarna har O börjat vakna mellan 5:30-6.00 o somnar inte om heller, jag håller på att bli toookig helt enkelt, som att inte 7.00 var tidigt, låg breve mig imorse efter älsklingen gått upp men inte somnade han heller, fast han ligger o gäspar hela tiden o sover gör han inte på dagarna heller, vilket gör att han blir väldigt trött och grinig, bara bråkar. Därav han somnat tidigt på kvällen. Då man endå hållt han vaken längre så vaknar han endå tidigt! En annan orkar ju inte med dagarna och är trött hela tiden, somnar sjukt tidigt på kvällarna. Detta är fan inte skoj alls.

Tidigare sov de hur bra som helst och inte vaknade såhär tidigt någon av barnen.

Så idag har jag inte lust med någonting egentligen!

Ovido - Quiz & Flashcards