Alla inlägg den 10 juni 2008

Av J B - 10 juni 2008 21:20

Crap.



Ska nu gå och dra täcket över huvudet!!!!!!

Av J B - 10 juni 2008 17:46

Ja minst sagt, var på möte idag och fick schema, och kan ju säga att jag inte vart speciellt glad över enbart 12dagar på fast schema, v30-31 och sen några pass v33. Inte direkt något att hurra över, men jag står ju även uppe om de blir någon som blir sjuk men iallafall. Bara att hoppas att denna sommar blir kanon så man får njuta så då. Efter sommarn ska jag banne mig ha ett riktigt jobb!!


Eftersom vi vaknade 10 imorse så har inte barnen sovit något på dagis, varav M somnade mitt i maten. Fick lägga ner henne så hon fick sova 15minuter, kan ju inte sova såhär tidigt men de blir nog en tidig kväll för dem båda iallafall. Älsklingen åkte nyss på träning.



Av J B - 10 juni 2008 11:23

Natten har vart bara bra, vaknade av M vid 05 då hon skrek till. Så hon fick sig en flaska välling och slocknade på en gång. Sen var de dags för O vid 05:30 då han hostade en del så medicin och även han fick välling då. M vaknade åter igen efter älsklingen gått, så hon fick komma in o mysa med mig, hon somnade ju om såklart och kl 10 kommer O in till oss. Fick en chock då jag kollade på klockan. Var länge sen de sov så länge. Var bara upp och göra dem klara och slänga i mig frukost. Ner på dagis med dem för de går mellan 11-16 idag. Jag själv ska snart hoppa in i duschen sen på möte vid 13.


Jag blir bara så förbannat trött på en del människor som bara orkar lägga sig i allt. Sköt erat eget liv för helvete. Sen DU, kan du bara inte lämna oss i fred! Behöver faktiskt inte snoka överallt på alla sidor jag äger. Så ingenting förvånar mig  om du sitter o läser allt jag skriver här på bloggen med.


Back off!

Ovido - Quiz & Flashcards