Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Weird.

Av J B - 25 juni 2008 09:20

Barnen är på dagis och jag sitter här en stund och oroar mig för M på dagis, kan liksom bara inte släppa det.

Huvudvärk har jag med till max, liksom har ett öga krånglat nu 3dagar, vaknar på morgonen och de är alldeles kladdigt och jag ser grumligt på de. Hmm . Så vad jag ska hitta på idag de får vi se vad jag orkar?

 
 
Lotta

Lotta

25 juni 2008 10:34

Men va? har det hänt igen? Men shit vilken unge! Har dom pratat med föräldrarna? Klart du är orolig! Kram

http://Liz83.blogg.se

 
Lotta

Lotta

25 juni 2008 11:27

vad tråkigt att det ska hända sånt där...och 4 gånger dessutom :(
Ho det är bra...eller ja trött som jag vet inte vad..är hemma från jobbet idag...min mage krånglar (stressmagen) ...att man aldrig ska slippa den där magen ;)
men i morgon blir det jobb igen..
hur är det själv? Problem med ögat? Kram

http://Liz83.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

25 juni 2008 13:04

usch ja, hade oxå varit orolig om det hade hänt!
Kanske är ögoninflammation du har fått?

 
Ingen bild

jessiie

25 juni 2008 13:44

Elin, kanske? men borde de inte vara kladdigt hela dagarna då? har bara haft på morgonen nu .. så jag vet inte alls?

 
Nina

Nina

25 juni 2008 14:48

Du kanske har fått in nåt skräp, eller nåt?
Hoppas det blir bättre snart, är så jobbigt med problem med ögonen.

http://ninawikizz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards