Alla inlägg den 2 juli 2008

Av J B - 2 juli 2008 16:09

Vaknade vid 3 inatt och frös som tusan, kunde inte direkt somna om på en gång. Men jag lyckades till slut, klockan min ringde 05:30 imorse och då kände jag mig sådär, tog tempen som visade 38,6. Men tror ni att jag sjukanmälde mig ? Jag vet jag är en idiot, jag får skylla mig själv. De behöver ni inte skriva. Proppade i mig alvedon och frukost och sen gjorde vi oss klara. Dagen har gått bra, men har känt mig som ett vrak rent ut sagt. Sista timmen trodde jag att jag skulle avlida. Ringde då läkarn och fick mig en tid, så där har jag vart nu. Slemhinnorna i näsan var väldigt svullna, men ingen bihåleinflammation eftersom jag inte hade någon vätska. Så de skrev ut cortisonspray som jag ska spraya, blir de inte bättre tills på måndag så skulle jag återkomma. Jag bokade även in mig en tid nästa vecka för att prata igenom med han hur vi ska gå till väga med min hand. Jag VÄGRAR att gå såhär hela livet och ha ont. Så jag vet inte alls vad som kommer att hända då remissen är skickad. Hoppas ju att de ska kunna försöka fixa handen på nåt sätt så jag slipper denna värk och stickningar hela tiden.

Nej jag orkar verkligen inte sitta här mera nu, ska lägga mig i soffan o bara vila. Älskade darling kommer snart hem, så han får fixa middagen OM jag nu ska äta nåt, inte direkt lockande. Sen är de vila vila vila och alvedon som gäller. För JAG ska jobba imorrn, så är de bara!!



Ovido - Quiz & Flashcards