Alla inlägg den 14 juli 2008

Av J B - 14 juli 2008 17:14

Haft underbara dagar här nere, sov mycke bättre inatt. Vaknade dock av spöregnet som vräkte ner vid 05 och de gjorde Melanie med. Men somnade om efter en stund. Vid 7 la jag mig breve dem och vaknade gjorde jag av Melanie som pillade mig i ansiktet medans Oliwer sov vidare. Var inge vidare väder alls när vi vakna. Vi tänkte vi skulle åka till äventyrslandet idag men de började regna så vi spenderade 3timmar på busfabriken.

Hoppas på finare väder imorrn så vi kan åka dit då.

Just nu är barnen med svärmor och leker och jag och älsklingen slappari husvagn. Är så trötta idag.

Inte många dagar kvar här nere nu, bara imorrn och sen på onsdag morgon packar vi ihop allt för att bege oss till Ullared för att slutligen åka hem.


Hur har ni andra haft de denna vecka?

Ovido - Quiz & Flashcards