Alla inlägg den 28 juli 2008

Av J B - 28 juli 2008 18:38

De är så ruskigt varmt att jobba om dagarna, men njutit idag iallafall, hade ju kort tur och jag cyklade runt i stekande sol. Många sjuka nu, så var 2 man kort idag så jag tog på mig dagen imorrn fast jag har kvällen imorrn. Så blir 11timmars jobb imorrn. Går först 6:45-14 och sen hämta barnen på dagis för att hem o hinna leka lite med dem och äta middag för att sen börja kvällen igen vid 17. Onsdag sa jag iallafall från mig, måste ha en dags vila iallafall efter så pass många dagar på raken. Fick även mig massa tider v34. Ska bli skönt att få jobba den veckan o sen få åka på semester v35. Längtar som en tok! Idag är de en månad kvar tills vi åker till sthlm.

Älsklingen kom och hämtade upp mig när jag slutat så vi tog oss en sväng på stan för lite shopping. Handling av mat och slutligen hämtning av barn för att sen åka till stranden o njuta. Barnen är nyduschade och ska snart i säng då de inte vart mycke sömn åt dem mitt på dagen och vi ska upp tidigt imorrn såklart, så de behöver sova.

Jag är själv helt slut, så en MYCKE tidig kväll ska jag allt ha.

Ovido - Quiz & Flashcards