Alla inlägg den 19 juli 2008

Av J B - 19 juli 2008 22:32

Vart de jobbade idag.

Har kommit hem och duschat, druckit lite the. Ska mysa en sväng i soffan, för snart ska jag i säng så jag orkar med att jobba 8,5timme imorrn. Skönt att ha allt på en gång och få ha kvällen med mina älsklingar hemma.

Ni är de bästa jag vet, och du älskling .. du är helt sagolik och underbar som alltid finns där. Massor med kärlek!


Godnatt!

Av J B - 19 juli 2008 11:35

Avklarat! Fick cykelraden men de gick kanon bra, och de regnade inte! Puuh. Timmarna bara flög iväg, så skönt att fått röra på sig. Så nu är jag hemma och äter lite lunch, om man nu ska kalla de lunch, fil med kiwi, jordgubbar och havrefras. De får duga nu.

Barnen kommer hem om nån timme, sen får jag se vad vi ska hitta på ? Börjar ju som sagt igen jobba vid 17.

Av J B - 19 juli 2008 06:21

Precis fått i mig frukosten, ska göra mig klar och sen cykla ner till jobbet i REGN ;( Hoppas ni får en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards