Alla inlägg den 10 juli 2008

Av J B - 10 juli 2008 18:43

Natten gick otroligt fort, när klockan ringde imorse kändes de precis som man hade somnat. Gillar inte att vakna och känna så. Gick upp och åt frukost för att sen bege mig till läkarn. Så nu är remissen skickad, får se hur många månader man får vänta o hur fort man får träffa någon annan. Många frågor i skallen har jag angående handen. Vad kommer de att göra? OM de går att göra nåt? De kanske bara skiter i det ? Nej usch de får jag se när de väl blir dags. Efter besöket så åkte jag ut till mamma och hämtade hem fisarna. Väl hemma igen så väckte vi älsklingen, jag fixade lunch åt barnen och sen sov Melanie. Vi har även vart ut på en lång cykeltur, då Melanie vaknade så cyklade vi till Mariebergsskogen för lek i parken och kikade in djuren och åt en glass. Vart sen hemcykling, jag var helt slut då vi kom hem. Tungt blir de när man inte är ensam på cykeln. Sen vi kom hem har de vart rätt lugnt, ätit middag, håller på att tvätta så vi får rena kläder med oss till helgen. Kikat in lite grann som vi ska på till veckan. Så de ska bli skooj! Jag läängtar!

Ovido - Quiz & Flashcards