Alla inlägg den 16 juli 2008

Av J B - 16 juli 2008 22:25

Igår spenaderade vi några timmar på Äventyrslandet, de har ju inte alls vart nå vidare väder så något måste man ju hitta på när man inte kan busa på stranden. De vart bara på söndagen som vi fick vara där nere o leka av oss.

Idag styrde bilen mot gekås, Ullared. Handlade inte alls mycke, lite grann bara. SÅÅÅ mycke folk så de var helt sjukt.

Hem kom vi nu vid 21:30. Vart underbara dagar nere i Tylösand. Trots att man inte sovit så mycke om nätterna för att de har verkligen blåst och regnat massor då. Barnen har då sovit himla bra iallafall, tack o lov.

Fast trots regn och massa blåst har de vart mysigt att sova i tält med mina älsklingar. Skönt att vara hemma igen vill jag lova, och att få krypa ner i sin egen säng ikväll och inte höra blåsten o regnet ska bli underbart.

Hade vi vart hemma denna vecka så hade de vart fullt upp med jobb, de har ringt mig varje dag och frågat om jag kunnat jobba. Så får se nu om jag får nåt samtal imorrn om jobb. Hoppas kan man ju alltid ;)

Men iallafall, dessa dagar har vart grymt sköna.. Jag älskar min familj! NI är de bästa som finns! <3

Ovido - Quiz & Flashcards