Alla inlägg den 31 juli 2008

Av J B - 31 juli 2008 20:42

Lider så med Melanie för sin hemskt röda rumpa, och de går liksom hela vägen fram med. Så har duschat henne varje gång de har kommit i blöjan. Hon skriker ju helt hysteriskt för de gör så ont. Hon fick i sig lite keso, gurka o tomat till middag men såklart kom allt ut igen. Sista gången jag duschade henne så satt vi oss o myste i bara handduken o kikade på Emil. Hon somnade ju såklart i min famn redan vid 18:15 så fick lägga ner henne och sätta på henne blöja. Ännu har de inte vart nåt. Får se om hon vaknar nåt mera ikväll eller inatt, hon har inte ens fått i sig välling.

Soff läge igen vill jag lova, *gääspar*


Bilden från igår.



Av J B - 31 juli 2008 16:30

Mitt i allt kaos på jobbet så ringde dagis mig imorse, Melanie var super dålig i magen. Så var bara ner o hämta henne. Hon fick vara hemma med älsklingen. Så jag kunde jobba klart mina timmar då vi var en man kort, så var mycke att göra. Slutligen hämtade jag hem Oliwer när jag slutade, så vi handlade hem mat, så nu väntar jag på grillat. Var bara att köra igång på en gång när vi kom hem med att städa här hemma, TRÖTTSAMT! Massor kvar, men känns verkligen inte som jag bryr mig att göra allt här hemma själv nu. Vart vaken sen 05 imorse, så jag är sliiten. Melanie är super dålig i magen fortfarande så rumpan har blivit sååå röd så hon bara skriker då hon bajsar :( Imorrn får hon vara hemma med älsklingen. Jag måste verkligen jobba .. Så många som är sjuka nu och inga att få tag i.


BAJS DAG!

Ovido - Quiz & Flashcards