Alla inlägg den 25 juli 2008

Av J B - 25 juli 2008 18:19

Helt ärligt idag har de vart grymt varmt, hela morgonen var de kaos på jobbet kändes de som. Larm på larm och vi låg efter .. så vi kom in något sent till lunchen, kändes som jag slängde i mig lunchen. Efter lunch var de cykling som gällde, men inte alls många personer som vi skulle hjälpa. Så de gick fin fint men då trodde jag helt ärligt jag skulle dö av denna heta värme. Iallafall så har dgane vart bra trots allt kaos, hämtade upp fisarna på dagis och älsklingen hämtade upp oss. Åkte ner till hamnen där mamma och "pappa" hämtade upp oss med båt. Så åkte runt o kikade lite. Åkte sen ut till Hammarö för att hämta upp brorsan. Vart badstopp på tillbaka vägen. Så de var skönt att komma ut på en båt tur med stekande sol. Så nu är barnen vana att åka båten, mamma och "pappa" har ju tänkt att ta dem en natt sen här lite längre fram och sova över i båten då de är kanon väder. Allt gick fin fint. Brorsan åkte med oss hem, så har duschat och gett barnen middag. Inväntar svärmor och Camilla som ska komma hit, ska ut och äta lite med älsklingen. . sen hakar brorsan och Camilla på med. Skönt att komma ut lite .. blir iallafall en lugn o tidig kväll då jag har jobb hela helgen.


Jag älskar min familj! Niklas, Oliwer & Melanie betyder mest! <3

Ovido - Quiz & Flashcards