Alla inlägg den 18 juli 2008

Av J B - 18 juli 2008 18:10

Efter att Melanie vaknade och båda ätit mellis så skjutsade vi ut barnen till mormor o morfar. Så de kommer hem imorrn efter lunch. Vi åkte iväg och hämtade ut min telefon, skönt att fått tillbaks den. Sen drog vi vidare för att spela bowling en timme. De gick helt ok med tanke på att de var 7månader sen sist vi spelade. Jag ledde där ett tag, men älsklingen gjorde allt för många strikes i slutet så han vann slutligen med 482 ochh jag fick ihop 418poäng. De var iallafall kul att göra nåt annat. Vart sen att käka middagen ute, som slutade med pizza. Uuuh jag som skulle hålla igen nu när jag gottat mig under semestern. Men de blir nya tag från imorrn. Köpte med oss lite naturgodis och vanligt godis, så nu blir de lugna gatan här hemma, bara slappa o mysa i soffan. Ska nog hoppa ner i badet och njuta en stund med. Ska försöka komma i säng relativt tidigt iallafall, då jag ska upp före 06 imorrn.


Niklas, jag älskar dig såå mycke!

De är väldigt tomt här hemma utan fisarna, men lite skönt att få vara själv med. Saknar dem endå. <3

Av J B - 18 juli 2008 08:48

Dagarna går ju såå otroligt fort så hinner inte med. Inte har dem ringt dessa 2 dagar heller från jobb då man vart hemma. Men de kvittar, har ju hela helgen. Barnen ska iväg till mormor o morfar idag och sova där tills imorrn, så de kommer hem innan jag går på kvällspasset då jag har dubbel pass imorrn. Sen tar älsklingen dem hela söndagen. Har ju 2 helger på rad nu.

Idag ska vi iväg och storhandla och sen vet jag inte alls vad vi ska göra?


Händer hos er ?

Ovido - Quiz & Flashcards