Alla inlägg den 8 juli 2008

Av J B - 8 juli 2008 20:19

Känner mig rätt tom i skallen vill jag lova, jobbade ju som sagt kvällen igår. Vilket gick kanon. Vart mys i soffan och jag somnade ganska så snabbt där, var ju helt slut.

Klockan 06:37 ringde de i min telefon imorse och de ville ha folk. Flög upp och ringde till nya dagiset som de ska vara på då gamla är stängt några veckor, men inte var de nå svar där, ringde o ringde flera gånger. Hade ju vart skoj för barnen att komma och leka med sina kompisar. Var bara till att klä på sig själv och sätta sig på cykeln ner till jobbet, hann inte ens med varkren frukost eller ta med lunch. Väl på jobbet var jag 06:55. Så de var snabba puckar vill jag lova.

Tur är väl att jag har världens mest underbara sambo som har semester och hade fisarna hemma, jag är sååå glad att du finns i våra liv. Ni är verkligen mitt allt! Hela dagen har gått otroligt fort, så när jag sen slutade så var mina älsklingar ute och lekte .. vi gick sen in efter en stund för lite mellis, och så jag fick duscha. Vart sen en tur ut till bergvik, men ingen av oss orkade kolla nåt, såå himla trött. Slumrade till en stund till bolibompa. Så de blir nog en tidig kväll, för man vet aldrig om de ringer imorrn bitti igen.

Dags att smarra lite kladdkaka och grädde. Muuums.

Ha en trevlig kväll och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards