Alla inlägg den 6 juli 2008

Av J B - 6 juli 2008 19:37

Lördagen var en underbar dag, vi kom fram till Kolmården runt 10:30 ca efter att stannat efter vägen o fikat och checkat in på hotellet. Gick runt och kikade på alla djuren, såg såklart delfinshowen med. När vi hade gått massa timmar inne på Kolmården så gick vi även in på Tropicarium och kikade och de var kul att se allt där inne då jag aldrig vart där inne tidigare. Efter alla timmar på Kolmården styrde vi tillbaks mot hotellet en sväng för att slutligen bege oss ut och hitta oss mat. De slutade på en Kina restaurang med 3 rätters och efterrätt. Tillbaks till hotellet för att de var sängen för barnen som slocknade ganska så snabbt. Vilket även vi gjorde efter inte allt för länge efter barnen. Var ju helt slut efter gårdagen.


Söndagen började tidigt, då barnen vaknade strax vid 07, och då ville jag bara sova vidare, då jag sovit extremt dåligt under natten med ny säng och de kände ju såklart Melanie av med, så hon har sovit dåligt i natt hon med och gråtit och snurrat runt som en jojjo. De går verkligen inte att sova i samma rum som henne, de gör jag absolut inte om igen om de inte är absolut nödvändigt. Hotell frukosten var grymt god. Packade ihop alla våra saker för att sen bege oss tillbaks till Kolmården då de stod safari tur på schemat. VIlket jag aldrig vart på innan heller. Så de var riktigt skoj att se allt på så nära håll. Efter den turen slocknade båda barnen i bilen tillbaks till Norrköping. Vi hade ju sett att de fanns ett lekland, så planerade in det innan hemfärd. Så de vart 3timmar inne på busfabriken med massa bus och mat för att slutligen åka hem. Hemma var vi igen vid 18:30.

Med andra ord har de vart en underbar helg, var så skönt att komma bort och göra lite skoj. Älsklingen har ju äntligen semester i 4 veckor nu. Nästa resa vi ska ut på nu är redan på lördag, något jag riktigt längtar efter, blir många dagar att åka iväg då.

Dags att lägga in bilderna från dessa dagar på bilddagboken.


Jag älskar er så otroligt mycke, ni är de finaste jag vet! N O & M.

Ovido - Quiz & Flashcards