Alla inlägg den 5 april 2010

Av J B - 5 april 2010 16:25

Usch ingen bra dag, har plockat massor här hemma och har så ont i nacken och ryggen  känner mig alldeles spänd.

Rensat ur massor här hemma, 2 sopsäckar med kläder och skor.

Är less på denna lägenhet, vill ha något annat men de finns inget, helst ett hus. Helst idag. Idag är ingen bra dag alls. Barnen vill inte heller lyssna. Just nu är dem ute på gården och leker med Alicia så de är lite lugnt här, de behövs för huvudvärken. Ska snart börja med maten och sen ska dem duschas och läggas tidigt.


Ändrade planer med, vi åker inte till mora. Skjuter upp det.


Av J B - 5 april 2010 09:07

Jag hade en fruktansvärd huvudvärk igår och barnen gjorde precis allt för att skita i vad vi sa, när de väl lagt sig och jag tagit mig en varm dusch så tog de inte långt tid förens jag somnade i soffan runt 20:30. Vaknade 2timmar senare och kröp då ner i säng. Barnen vaknade 7 imorse, fortfarande super trött var jag med men bara att gå upp och låta hjärtat sova. De är han värd eftersom han vart uppe med dem fre-sön då jag jobbat.

Så har hunnit med en del nu på morgonen, ätit frukost, startat igång en tvätt, satt på diskmaskin, diskat och rensat ur 2 garderober. Letade efter överdragsbyxorna åt barnen men dem var små, så måste iväg och köpa nya.

Lär fortsätta med detta plock här hemma medans jag känner en liten lust med allt, sen jobbar jag tisdag-torsdag denna vecka och sen åker vi till Mora. Så lika bra att sätta igång.

Ovido - Quiz & Flashcards