Alla inlägg den 25 april 2010

Av J B - 25 april 2010 16:33

Jobbade delad tur igår men var ledig mellan 10-14 och då passade vi på att gå på tivoli och marknad, marknaden var inte mycket att hänga i julgran och barnen var glada för karusellerna som de åkte.

Var redan under veckan på väg att bli sjuk, men kände mera igår och inatt har jag inte sovit mycket alls men endå gick jag upp imorse. För ville inte sätta mina jobbarkompisar i den sitsen att få in någon en söndag morgon, då de är omöjligt. Så jag åkte till jobbet och gjorde fm och sen ringde jag in en vikarie och gick hem. Totalt slut i kroppen. Förkyld, ont i halsen, värk i öronen, hostar och en hemsk huvudvärk. Så när jag kom hem vid 11:30 idag så la jag mig på en gång och upp gick jag när klockan var 16. Så de vart några timmars sömn.

Känner mig som en zombie.

Barnen har vart ute enda sen jag kom hem och lekt. Tur jag har världens bästa sambo. <3



Ovido - Quiz & Flashcards