Alla inlägg den 15 april 2010

Av J B - 15 april 2010 17:05

Har vi haft idag.

Fick god frukost efter jag kom tillbaks från UL hos mamma. Vi har även vart på stan och köpt lite kläder till lillebror. Handlade med oss fika och gick tillbaks till mamma och åt det. Sen var barnen allt trötta, så var lite film tittande och jag trodde flera gånger att Oliwer skulle somna då ögonen bara hängde. Melanie somnade iallafall och sov en stund.

Så dagen har hittils varit mycket bra. Oliwer själv har fått bestämma vad han ville äta och till middag har han valt mcdonalds, så fort hjärtat kommer hem från sin träning ska iväg och köpa mat. I paket har han idag fått fotbollssaker som han är otroligt stolt över. Mera kalas blir det på lördag.



Av J B - 15 april 2010 10:18

Har nu äntligen vart på UL och fått sett våran bulle.

Den sov till en början men när bm väl började så vart de ett väldigt sparkade med benen, och tog handen till munnen.

Allt syntes väldigt bra och hon var facinerad över att de syntes så tydligt.

Allt var bra och jag är bara i v15+0. Men skönt att äntligen ha ett datum att följa.

BF 101006. Längtar som tusan. De sägs att de ligger en pojke och gömmer sig. <3


Älskar min familj.

  

Av J B - 15 april 2010 06:18

  



Kl.04:28 för 5år sedan så låg du på min mage för första gången.

Tänk att tiden går såå fort.

Grattis älskade Oliwer på din 5års-dag och det är även din namnsdag.



Ovido - Quiz & Flashcards