Alla inlägg den 27 april 2010

Av J B - 27 april 2010 15:33

Ja minst sagt, först på fk och nu på massa annat som tydligen inte funkar som de ska.

All skit som kommer på mig, för att DU din jävla idiot inte kan ta något jävla ansvar. ALLT ÄR DITT FEL! Jag rent ut sagt hatar dig!!

Jag önskar så jävla mycket, men de ska jag tyvärr inte skriva här .. bäst jag håller de för mig själv annars blir de fel.

Du är den mest patetiska människa jag någonsin stött på, när jag tänker tillbaks på allt, så ÅNGRAR jag verkligen allt. Dock inte mina underbara barn.

 

ETT JÄVLA MISSTAG ÄR VAD DU ÄR!!!!!

 

 

Av J B - 27 april 2010 12:52

Blir så jävla less på dem så de finns inte, alltid ska de vara något jävla krångel.

HATAR DEM!!

Av J B - 27 april 2010 09:37

Har gått med dig mitt underbara hjärta. Det har vart dem bästa åren i mitt liv. Du gör mig otroligt lycklig och glad. Du får mig verkligen att må bra. Utan dig vid min sida skulle allt kännas grått. Du är mitt livs största kärlek och jag vill spendera resten av mitt liv med dig hjärtat. Du & barnen är dem som betyder mest, och snart har vi även en liten som kommer. <3 Längtar så otroligt tills oktober. Jag älskar dig sjukt mycket min fina Niklas. <3


  

Du & jag föralltid. <3

Av J B - 27 april 2010 08:59

Imorse när jag vaknade ömmade halsen mer och jag var alldeles hes, när ska detta ge sig? Jag vill bli frisk, måste bli bättre tills på fredag!!

Barnen blir ju så otroligt rastlösa, men tur är väl att dem leker massa ute på gården. Jag orkar verkligen inte göra mycket alls. Måste verkligen städa här hemma, men den orken har jag tyvärr inte ;(

Trolla mig frisk nu snälla.

Ovido - Quiz & Flashcards