Alla inlägg den 19 april 2010

Av J B - 19 april 2010 13:56

Hoppas även denna vecka försvinner lika fort som de andra. Men ingen rolig vecka detta, ingen helg att se fram emot för jag jobbar hela helgen som kommer. Bara att bita ihop.


Efter frukost så gjorde vi oss klara i morse och började sen traska ner mot tandläkarn. 30min senare var vi nere vid tandläkarn. Var sista gången vi behövde komma dit nu och göra behandling med banankleten, 4 gånger räckte. Så till hösten ska vi tillbaks på vanlig undersökning. Efter tandläkarn bestämde vi oss för att traska vidare ner till stan för att kolla kepsar och så messade jag mormor om hon ville ha en lunch på lunch. Så kepsar vart köpta och mormor gjorde oss sällskap på Waynes. Sen tog vi bussen hem och har njutit ute när solen har visat sig framme. När den var i moln var de svinkallt ute.

Så när posten sen kom så gick vi in och i posten låg skötväskan som jag klickat hem till bebisen.

Så nu ska vi bara slappa en stund, sen kommer Katrin och Engla hit och leker medans jag går ner till jobbet och hjärtat kommer hem.


Ovido - Quiz & Flashcards