Alla inlägg den 28 april 2010

Av J B - 28 april 2010 16:25

Vart nere på möte på jobbet och även kollat timmarna, så nu hoppas jag att inte behöver vänta tills nästa lön med att få ut dem, de känns inte ok när de handlar om så mycket.

Så mamma har vart här hos barnen, Melanie är inge pigg idag. Hon har feber så hon har sovit 2gånger under dagen och Oliwer leker för fullt med Alicia ute.

Ska börja med lite mat och sen blir det lugnt resten av kvällen.

Av J B - 28 april 2010 08:37

Jag mår liite bättre idag än så länge, men de vänder så fort.

Hoppas verkligen de ger sig nu.

Idag ska jag ner på möte på jobbet och sen gå igenom mina saknade timmar så jag får de pengar som saknas. Mamma kommer hit och är med barnen medans jag fixar det. Annars har vi inga planer alls, de blir bara lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards