Alla inlägg den 10 april 2010

Av J B - 10 april 2010 16:39

Hjärtat och Oliwer åkte tidigt imorse och lämnade bilen på volvo för byte av däck men de behövde inte vänta så länge, kom in och fick bytt på en gång typ. Jag och Melanie gjorde oss klara hemma och sen tog vi bussen ner på stan och kikade lite medans vi väntade på dem. Vart även en tvätt på bilen och åkte till skoghall och lämnade däcken där. Melanie somnade i bilen och sov en stund.

Väl hemma så la jag mig en stund medans Oliwer var ute och spelade bandy och hjärtat och Melanie var inne men hon ville även ut. Jag låg i 2timmar och de var välbehövligt. Ätit lite och kört ner hjärtat på samling, vi ska snart iväg och kika på matchen sen lämnar jag av familjen hemma och jag åker vidare till Helena ikväll för lite personalfest. Kul att träffa dem, och att vara nykter och se dem bli riktigt fulla ;)


Trevlig kväll.

Av J B - 10 april 2010 07:28

Ja de vill jag lova att barnen är, när de väl får sova så .. nejdå då ska dem vakna 6:30. Jag är inte pigg och huvudvärken har redan kommit, så denna dag kommer jag ju vara dödstrött och jag vet även att Melanie kommer vara det när klockan närmar sig em. Inte skoj alls.

Ovido - Quiz & Flashcards