Alla inlägg den 26 april 2010

Av J B - 26 april 2010 13:00

Att hon aldrig lär sig denna fröken.

Hon har nu igen slängt ut varenda leksak på golvet, och plocka ihop? Tror inte det va, hon vägrar. Hon har även suttit vid matbordet nu sen 11:45 och tagit 2 tuggor, sen bara skrikit och gråtit att hon vill inte någonting.

Så där sitter hon och tittar ut genom fönstret när Oliwer är ute och leker.

Trodde minsann hon skulle lära sig något från förra gången då de tog en timme att plocka ihop rummet och sen fick hon gå ut .. men inte då.

Inte de roligaste heller när jag inte har humöret på topp alls iomed att man är sjuk. Så ja jag är rejält trött på allt skrik och gråt.


Av J B - 26 april 2010 09:29

Igår var jag vaken tills efter 00 i natt, vilket inte hänt på jag vet inte när, men de har nog med att göra att jag sov 4timmar på dagen igår. Jag tycker inte att de är skoj att vara sjuk, så idag blir de lugnt här hemma. Barnen leker för fullt, så dem vill väl ut senare.

Ovido - Quiz & Flashcards