Alla inlägg den 7 april 2010

Av J B - 7 april 2010 18:29

Vart en tung dag i mitt huvud, vaknade med huvudvärk och nacken värker ner i ryggen. Så det har gått i slow motion idag kändes de som.

Men slutade iallafall 14 och sen var de ett möte som inte alls var så långt tid som jag hade räknat med. Så jag la mig en stund i massagestolen eftersom jag hade tid tills jag skulle hämta barnen. De var riktigt skönt men de värker ännu i rygg/nacke. Blir att ta fram en varm riskudde när barnen lagt sig.


Idag har de inte vart någon trots, vi satt och kikade på nya filmen efter dagis som barnen fick i påsk, sen tröttna Melanie så hon spelade lite spel. Jag tänkte att detta kommer bli en dag utan skrik och trots.

Men riktigt så bra gick de inte, vid middagen så var de relativt lugnt och hon åt upp allt, men sen när hon skulle göras klar med tandborstning och sätta på pyjamas så kom monstret fram igen. Hon bara skrek och skulle inget göra. Efter massa prat, så förstod hon iallafall så jag fick göra henne klar och sen bad hon om ursäkt, så nu sitter dem och myser i soffan och kikar på bompa. Ska lägga sig 19.


En dag kvar nu att jobba, sen är jag ledig fre-sön. Ska bli riktigt skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards