Alla inlägg den 17 april 2010

Av J B - 17 april 2010 18:36

Dagen har gått otroligt fort.

Vi åkte iväg och kika på fotbollen, men de var svinkallt, så efter första perioden så åkte vi iväg och handlade gott till kvällen och sen åkte vi tillbaks. Hämtade upp tårtan efter matchen ohc sen hem och fixa. Då stod pappa och småsyskon och väntade. Så de har verkligen vart full fart här hemma med massa skrik och lek från barnens sida. Vi var sammanlagt 19stycken så de har vart fullt hus. Barnen gick sen ut för att leka efter allt hemma. Nyss har vi ätit tacos så vi är alldeles supermätta. Till kvällen blir de även chips/dip och godis för dem som vill. Just nu känner jag bara avsmak för jag är så mätt, blir mätt på en gång så fort jag äter.


Tack för en trevlig dag och Oliwer är super nöjd med dagen och presenter. Barnen leker för fullt nu med mina småsyskon så dem är super glada att dem äntligen är här. <3

Av J B - 17 april 2010 09:02

Pappa och mina småsyskon kommer hit om några timmar och ska stanna tills i morgon. Ska bli skoj.

Vi ska göra oss klara nu och sen åka iväg och kika på hjärtats fotbollsmatch sen blir de hem och ha kalas.

Solen hade gärna fått vart framme, men den kanske kommer?

Ovido - Quiz & Flashcards