Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

Update.

Av J B - 2 juni 2008 19:05

Barnen la sig alldeles innan 19, var så trötta efter dagen idag, O sover inget om dagarna o vaknar tidigt, M sov en stund idag men de har hållt igång hela dagen och denna värme så inte så konstigt att de är trötta. De är ju lika för en annan, helt slut. Detta väder ska hålla i sig tills lördag så ska njuta massor.

 
 
Ingen bild

Emelie

2 juni 2008 19:45

man är ju helt slut ju:)

 
Fliza

Fliza

2 juni 2008 20:10

Ja vädret är UNDERBART.. önskar bara man kunde vara lite mer ledig så man fick njuta av det! kram.

http://fliza83.blogg.se

 
Elin

Elin

2 juni 2008 21:01

Hej babe :) Läget? Puss

http://ellee.devote.se

 
Nina

Nina

2 juni 2008 21:44

Det är så skönt med sol :)
men jag tycker det är lite svårt att veta vad man ska klä på Hugo för kläder,, ska dom ha heltäckande tunna kläder om man är ute i solen, eller kan dom va en stund i bara typ en t-shirt?

http://ninawikizz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards