Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

lååång dag.

Av J B - 18 juni 2008 18:25

Lämnade barnen på dagis vid 7:30, självklart började de att regna då .. men de var bara att cykla på i regnet och i motvind, skulle ju på andra sidan stan. Var riktigt jobbigt. Sen vart de massa prat och information om delegering och allt sånt där mellan 8-12. Gud så trött jag var där .. Cyklade sen ner på stan för att köpa mig lite att äta, för att sen inställa mig på nästa stop mellan 13-16. Lyftteknik. Var bara att cykla hemåt efter det. Mötte barnen och mormor ute i lekparken, hon hade ju hämtat dem vid 14. Var bara in och börja fixa med maten. Så har precis käkat, vart lite sen middag idag men men. Var även hit en som köpt de leksaker som jag rensat ut från M då hon inte leker med dem alls, så slängde ut annons på blocket. Skönt att bli av med det och extra pengar är aldrig fel.. Barnen ska snart göras klara och sen blir de tidigt i säng för dem, för imorrn ska vi upp ännu tidigare än imorse. Barnen ska lämnas direkt då de öppnar vid 6:30. Då jag ska jobba min första dag på riktigt, är en aningen nervös. Men de ska nog inte vara några problem.

Tror att jag ska ge mig på en kvällspromenad när de lagt sig. Duschen och sen blir de nog sängen faktiskt. Sjukt trött har jag vart idag och vill gärna vara lite pigg imorrn.


Så säger godnatt nu. Sov gott :)

 
 
Lotta

Lotta

18 juni 2008 22:14

Förstår att du är nervös men det kommer säkert att gå bra :)
Jag har varit lite barnvakt åt en grannes son och sen har jag varit på promenad och nyss har jag suttit och kikat på utlandsresor...vet inte vad det blir än...kanske turkiet eller Egypten tror jag..vi ska åka med ett par kompisar som bor granne med oss! :) Lycka till i morgon!! Kram

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards