Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Sumo!

Av J B - 21 juni 2008 16:24

Ja så känner jag mig just nu, efter dessa 2 dagar. Började ju redan med gott på jobb i torsdags, vart bjudna på smörgåstårta, sen hamburgarmål på sibylla efter vägen då de vart så sent upp. Sen igår med massa gott, och nu väntas de på grillat, efter de blir de rabarberpaj med vaniljsås och slutligen godis ikväll.

Herregud jag måste gått upp flera kilo. Blir inge skit från o med måndag ..


Har iallafall haft en väldigt bra dag som alltid med mina älsklingar! <3

 
 
malin

malin

21 juni 2008 17:52

du har säkert inte gått upp så mkt, eftersom du är ute mkt med ungarna.
även om det känns så..

http://metrobloggen.se/frokenmalinstankar

 
Ingen bild

Frida

21 juni 2008 19:22

Men snälla, man måste ju få unna sig ibland. Du äör ju redan så smal så vad gör det om du unnar dig något gott en dag eller två, kommer knappast att märkas. Spänn av lite och var inte så fixerad jämt.

 
Ingen bild

Jessiie

21 juni 2008 20:03

FRIDA; Vad vet du om att jag är smal eller inte ?
Mm kanske är fixerad, mitt problem! Ligger väl en hel del bakom det med ..

 
Ingen bild

Elin

21 juni 2008 20:11

Blir väl lätt så när det är helg o så :)

 
Nina

Nina

22 juni 2008 10:28

Hehe det är tur att det inte är storhelg så ofta, det är väl då man äter lite extra :)
Men det är sant, man måste unna sig lite ibland, det behöver nog alla :)

http://ninawikizz.blogg.se

 
Caroline

Caroline

22 juni 2008 12:15

Du är väl inte oxå gravid?? :)

http://rosamumsmums.blogg.se

 
Ingen bild

jessiie

22 juni 2008 13:10

Nope de är jag då inte!

 
Caroline

Caroline

22 juni 2008 17:59

Jag jobbade på förmiddagen på midsommar så den som har varit nugravid förut kanske å förstår att det inte finns så mycket ork kavr till annat :) Men vi åkte på middag med mamma i husvagnen i orsa, mysigt iallafall! Vad gjorde ni då?

http://rosamumsmums.blogg.se

 
Lisa

Lisa

22 juni 2008 22:53

Ja de där med vikten är ju helt sjukt.. Skönt o höra att de finns fler som är som jag iaf.. Man blir liksom besatt av vikten och man känner sig aldrig smal.. förutom när man ser kort efteråt.. Oj var jag så smal där? Så känner iaf jag! Hoppas att ni hade en underbar midsommar.. Krama!!

http://fliza83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards