Direktlänk till inlägg 13 juli 2008

Uppdatering Tylösand.

Av J B - 13 juli 2008 17:00

Resan ner gick bra, Oliwer spydde dock en gång, väldigt lite så de var skönt att de inte vart mera. Så var nere på stranden igår och kikade. Vart inte alls långvariga då de kom väldigt svarta moln med regn. Kvällen bestod av regnskurar och vi satt mest och myste i förtältet. Vart även ett par cider .. Muums. Natten har inte vart skoj .. de har blåst massor, så jag har inte sovit ett skit i natt, Melanie vaknade av panik vid 04 då hon inte kom ut från tältet. De har ett eget litet tält i vårat stora. Så de slutade med att jag låg i de lilla tältet mellan dem från 04. SÅ var riktigt trött när vi vaknade imorse. Försökte vila en stund på dagen då alla andra var på stranden, jag lyckades somna en liten stund breve Melanie. Dagen idag har bestått av underbart väder. Så vi har vart på stranden och lekt och i lekparken här på campingen. Dags att lämna tillbaks Stoffes data och gå ut i solen.

Ha en fortsatt underbar dag ;)

 
 
Lotta

Lotta

14 juli 2008 10:57

Ha en underbar semester!! Kraam!

http://Liz83.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards