Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av J B - 1 oktober 2008 20:55

Svärmor kom hit tidigare och lämnade Millie, så barnen har busa järnet med henne, mitt i allt ringer telefonen och en gubbe som ville komma på en gång o kika på Melanies spjälsäng, han tog den på en gång så skönt att bli av med den. Barnen har lagt sig, älskling slappar i soffan med Millie, jag ska med göra dem sällskap o dricka the.


Av J B - 1 oktober 2008 16:55

Herregud kan inte fatta, snart jul ju.

Iallafall så har dagen gått fin fint, men jag var riktigt trött då jag kom till jobbet imorse, men hade en bra rad idag som gick kanon.

Hämtningen på dagis gick kanon med o de är så nöjda med hur bra överflyttningen har gått med Oliwer, så de känns toppen. Fröknarna verkar super trevliga. Nej om man skulle ta o fixa lite middag åt mina älsklingar.

*gäspar*

Av J B - 1 oktober 2008 05:17

Ja då sitter man här o klockan är snart 05:20, NU skulle min klocka ha ringt, men mina barn måste verkligen göra allt för att inte låta mig sova, för de brukar alltid vakna till o hålla på att gnälla vid 04:45 o lika var de idag, SÅ SKOJ! Eller inte. Jag är riktigt trött o tanken på att jobba hela dagen gör mig ännu tröttare då jag inte får sova riktigt på morgonen, då denna kväll kommer jag garanterat somna riktigt tidigt ikväll. Jaja, nu är de som de är, är väl dags att göra sig lite frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards