Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av J B - 19 oktober 2008 19:04

Var filmen vi såg som sagt, den var faktiskt bra.

Då var även denna helg över, detta är ju min 3e helg med jobb, så nästa ska jag vara ledig, då är annat inplanerat på schemat. Veckan som kommer är de 4dagar inplanerat som jag vet just nu då, varav en delad tur.

Nu är de dags för soffan o slappa till tvn. Sov gott!


Av J B - 19 oktober 2008 10:17

Japp vi hade soff mys igår minsann, barnen i soffan o vi i fotöljen, men de hela slutade med att Melanie skulle ligga o mysa vid mig, så älsklingen flyttade sig till soffan. Melanie slocknade nästan på en gång tätt intill mig, men vaknade till flera gånger av sin hemska hosta. Oliwer slocknade han med. Sen när Melanie sen hade somnat så slocknade ju även jag, trött som alltid o somnar i soffan. Vid 22:30 sen så bar älskling in Melanie i sin säng o jag försökte hålla mig vaken ;) Imorse vaknade jag 9:30 o var tvungen att gå upp o titta till barnen då jag inte hörde dem. De sov fortfarande, så jag kröp ner i säng breve älskling igen. Med lite mutter från hans sida, så länge sover dem aldrig då du jobbar o jag får gå upp ;) Jag var pigg när jag vakna, så de känns underbart. Oliwer vaknade vid 10 och Melanie för 5minuter sen, så nu ska vi ge oss på en frukost och sen ska jag duscha, blir att gå ut lite skulle jag tro, innan jag ska iväg till jobbet vid 13 typ, har aktivering idag, bio på schemat.


Ovido - Quiz & Flashcards