Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av J B - 17 oktober 2008 21:02

Vilken dag på jobbet, vart ju kaos då vi kom in på lunch då en slutade och en bara drog hem sådär stod jag ensam på min rad, dvs larmraden som man måste vara två på, de löste ju sig till slut, men stress stress! Så idag var jag riktigt sur på lunchen. Jävla dårar som bara drar hem utan att säga nåt.

Stressade o hämtade barnen på dagis, sen hem o äta o byta om, älsklingen kom hem från jobbet, vi åkte o köpte present o sen begav vi oss till Sunne för Englas 1års kalas. Hem kom vi nu vid 20:30, så nu ligger barnen o myser i soffan o får vara uppe lite längre ikväll. Melanie har sån hemsk hosta, så denna natt blir nog inte alls rolig, är väl hennes tur att bli sjuk nu antar jag, då älsklingen vart sjuk under veckan.

Lär bli en tidig kväll, ska försöka de iallafall eftersom jag ska jobba 6:45-15 imorrn. Sen ska jag bara mysa med mina älsklingar då jag slutar. Bästa som finns! <3

Av J B - 17 oktober 2008 05:50

Japp, sitter o äter lite frukost, Melanie leker tiger på golvet o Oliwer klär på sig. Idag jobbar jag till 14, skönt. Sen får vi se vad som händer idag?

Ovido - Quiz & Flashcards