Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av J B - 25 oktober 2008 23:23

Har kommit till mina ögon, svider i dem. Så dags för sängen alldeles strax.

Mina fisar somnade i soffan ikväll på varsin sida om mig. Myyys. Darling är på lagfest och Emma har hållt mig lite sällskap en stund, nyligen gått hem igen.

Känner mig lite ensam just nu, så ska krypa ner o sova, försöka iallafall. Tomt i sängen bara.


Av J B - 25 oktober 2008 18:55

Inget jag vill skriva om heller!!!!!

Av J B - 25 oktober 2008 09:13

Denna helg är efterlängtad, har ju som sagt jobbat 3 helger så denna helg är jag verkligen ledig. Vaknade av barnen vid 8:30, så gick upp och vi har ätit frukost. Ska strax hoppa in i duschen o sen göra oss klara. Ska vara på dop kl.11 Efter dopet ska vi iväg o storhandla, de behövs verkligen. Sen blir de smörgåstårta ute hos familjen då lillebror fyllde år för ett tag sen. ( 13e okt ) Kvällen blir nog bara lugn o hemma mys.


Igår kväll var barnen med svärmor och Torbjörn på hockeyn o kikade på älsklingens match. Så Oliwer hade inte hunnit somna när jag kom hem, så fick allt se han vaken ;)


Ha en trevlig lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards