Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av J B - 21 oktober 2008 22:02

Japp denna kväll gick snabbt o smidigt, så de var kanon.

Så nu är jag hemma sen en stund tillbaks, ska ta mig en dusch o sen krypa ner i säng tror jag? Får se vad vi ska hitta på imorrn?

Tack E för att du passade barnen, vi ses på lördag. <3

Av J B - 21 oktober 2008 13:58

Verkligen svinkallt ute när de blåser. Efter vi ätit frukost o gjort oss klara imorse så tog vi bussen in till stan. Mötte upp Emma, hon hade Alwin med sig, så vi var o kika på doppresent till han. Ska ju nämligen på dop på lördag. Så nu är de fixat o klart. Barnen fick äta lunch på donken idag, mc nuggets. Medans jag nöjde mig med morötter. Vi tog sen bussen hem, gick av vid affären o handlade lite o sen gick vi hem. Melanie var inte alls glad då jag sen väckte henne när vi kom hem för hon inte sovit alls länge men de får hon gott o väl skylla sig själv när hon bara skulle bråka o inte alls sova i vagnen från början. Hon har börjat trotsa nåt så fruktansvärt o ger sig på Oliwer, ( ja han är ju duktig på att bråka med henne med, men nu håller dem på nå extremt. ) Myste lite med Alwin på donken o jag kan inte fatta att mina fisar vart så små, man glömmer så lätt. Så lite längtar man ju efter en liten bebis.. gooosiga såå, men de växer ju så fort.

Emma kommer sen hit vid 17 typ o ska låna barnen ett tag då älskling ska på sin träning o jag ska börja jobba 16.


Tänk att de finns människor till allt, men att man är sååå feg att göra upp nåt via ett sms, de är såå lågt. Fattar inte hur en människa tänker?

Du vet vart jag finns om du vill prata av dig!

Ovido - Quiz & Flashcards