Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av J B - 2 oktober 2008 12:33

Igår kväll vid 22 ringde hemtelefon o tänkte vem fan ringer såhär sent? Var ju jobbet då en precis ringt sig sjuk till torsdag morgon, så jag tog på mig det, så jobbat mellan 6:45-11.30 idag, skön tur med tanke på att jag jobbat hela veckan o ska jobba tills på måndag som jag vet än så länge då.

Sovit dåligt i natt med, då Melanie gnällt, o hon tuggar på napparna, precis sådär när de är dags för tänder, har känt men de känns ingenting i munnen på henne, så jag vet inte vad de är på gång? :/

Hämtade barnen på dagis, så nu ligger Melanie o sover lite middag, Oliwer myser i soffan till barnprogram, får se om han är så trött att han vill somna en stund, annars gör de inget då vi ska upp tidigt imorrn o de ska i säng tidigt.

Iallafall så var den där jävla ungens föräldrar där nere o de är inte speciellt gamla, har aldrig gillat någon av dem o när den här ungen nu såg att jag hämtade Melanie samtidigt som hon gick hem idag, så började hon säga till sin mamma, Melanie är dum, om o om igen, o hennes mamma försökte göra allt för att prata bort henne, precis som att jag inte skulle höra. Jag blir så jävla förbannad på dem där, så jag vill bara spotta på dem. Ska ringa till chefen över hela dagis o allt o prata med henne tänkte jag.

Nu ska jag göra Oliwer sällskap tänkte jag.

Ovido - Quiz & Flashcards