Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av J B - 23 oktober 2008 19:39

Camilla ;) Efter jobbet så åkte vi och åt tårta hos Camilla. Kom hem strax vid 19, var bara att göra barnen klara för sängen.


Dagen idag på jobbet, har inte alls vart skoj.

Vid 9 började jag må skit konstigt, vart alldeles yr, huvudvärk till max och kände mig helt koma i kroppen. Vågade inte ens köra bilen de sista innan lunch. Eftermiddags ärrenden var såå jobbiga, en man kort o 2 som slutade 16, så vi fick ju stressa som tokar. Jag mår fortfarande konstigt, så jag ser inte fram mina delade tur imorrn, slutar 14, hämta barn o sen hem o stoppa nåt i magen för att sen tillbaks till 16. Älskling ska iväg på match på kvällen, så barnen ska med svärmor o Torbjörn o kika på matchen.


Dags för nåt avsnitt prison break, sen sova.

Hoppas på att man mår bättre imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards