Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av J B - 29 oktober 2008 22:20

Så trött, att börja 14 o ta hela kvällen var inte alls skoj. Hela kvällen gick verkligen segt, just nu vill jag bara lägga mig o sova. *gäspar*

Av J B - 29 oktober 2008 12:57

De slutade att regna, tack o lov.

Träningen idag bestod av, cykling till o från gymmet, crosstrainer, gym, och promenad på löpbandet. Slutade med att sola, sen hoppade jag in i duschen o slutligen bastade jag. Riktigt nice. Så nu är jag hemma igen, dricker lite the o ska snart bege mig ner på jobb. Lite trist känns de att jag inte får se fisarna nåt mera idag, enbart ikväll då de sover. Men de får vi ta igen imorrn.

Av J B - 29 oktober 2008 08:59

Natten har vart orolig inatt med men inte lika mycke, men endå jobbigt. Strax före 07 imorse vaknade Melanie när älskling var på väg till jobb, så hon kom in o myste ner sig breve mig, hon sover ännu. Hör att Oliwer håller på att vakna med, dags att inta frukosten snart. Sen göra oss klara o gå ner till dagis i regnet, sen ska jag faktiskt ta mig en tur på gymmet innan jag börjar jobba. Evigheter sen.


Ovido - Quiz & Flashcards