Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av J B - 10 oktober 2008 18:23

5 imorse vaknade jag av Melanie, så vart vaken sen dess, tog mig en dusch för att försöka piggna till men de gick ju inte alls, jobbat idag iallafall till 16. Hade en skön rad idag, så jag gick runt. Hämtade barnen på dagis o sen hem o åka iväg o handla, nu har vi nyss ätit varma smörgåsar, o kikar på bolibompa, de blir bara soffmys resten av kvällen, jag lär garanterat somna. ;) Ledig imorrn, trodde de skulle vara hela helgen men de hade blivit fel så eftersom jag går för en annan på schema nu så var de på söndag med. Nästa vecka jobbar jag 6 dagar av 7. Denna månad är de inte många lediga dagar inte, men ska inte klaga, jag får ju jobba o får in massa pengar.


Ska kika vidare nu, ska beställa biljetter till monster jam o så ska vi se om vi hittar nåt boende?

Ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards