Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av J B - 15 oktober 2008 18:31

Nybadad, gjorde sällskap med barnen i badet o massa skum. Så nu är de klara för säng, ska läggas vid 19, då vi ska upp imorrn igen.

Imorrn ska även Melanie till ögonläkarn igen o kolla synen, efter de ska de mäta trycket i ögat igen, så som de upptäckte felet, så ska få droppar så de öppnar upp sig lite, får se hur detta går. Jag hoppas allt går fint, mormor som ska följa med henne o göra detta. Då hon alltid vart in med henne o jag lekt med Oliwer utanför i väntrummet, men imorrn jobbar jag så mormor åker dit själv med henne. Lite nervös är jag faktiskt, för jag ser ju att de fortfarande är kvar vid ögat.

Av J B - 15 oktober 2008 16:34

Idag är Oliwer 3½år, han är stora killen nu o de sägs på dagis med att han vuxit jätte mycke på den lilla tid han börjat på stora barnens avdelning. Han har verkligen kommit in i gruppen, han trivs kanon.


Morgonen däremot började ju inte alls bra, jag somnade ju såklart IGEN på soffan igår till Desperate housewifes. *skandal* Gick då sen bara o la mig, utan att ställa min klocka, hade helt glömt bort det. Så när jag vaknade imorse av att Oliwer kom in o la sig breve mig så tänkte jag inte alls att kika på klockan, var ju så trött. Flög upp då älsklingens klocka ringde o insåg vad klockan var, 06:40, var upp bara upp, ringa jobbet o säga att jag försovit mig o sen ringa dagis, hann ju inte alls med frukost, 07:15 var jag på jobbet iallafall o cyklat runt hela dagen. Så nog har jag fått motion dessa 3 dagar då jag cyklat på chefens rad ;) Sen vart de SSK möte o jag hjälpte även till med några em ärrenden fast jag skulle slutat 14, när jag väl hämtat barnen så var vi hem o hämtade lite leksaker o var ute en stund o lekte. Nu ska maten fixas o sen ska de badas här innan barnen ska i säng.


Ovido - Quiz & Flashcards