Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av J B - 9 oktober 2008 18:42

Hämtade barnen på dagis, o kom på då jag klädde på Melanie, hon tog ju hem sin napp igår från dagis, för hon var nyvaken o ville inte lämna ifrån sig den, så la den hemma, vilket jag inte alls kom o tänka på imorse. Så var ju tvungen att fråga hur de hade gått på vilan utan napp, men de hade inte vart några problem, somnade på en gång. Så de var ju skönt, så då sa jag till dem att då kan de lika gärna låta henne vara utan om de gått så bra, så de skulle testa. Får se om hon kanske släpper den här hemma med, vore ju toppen. Vi hämtade sen fotbollarna, så vi spelade ute tills älsklingen kom hem från jobb, lite lek vart det o sen gick vi in. Vart så sugen på godis o gott idag så köpte ju med mig fika hem som de ätits efter maten. Men var bara tvungen till att ha godis, så har vart iväg o handlat det, får bli en godis dag idag o inget under helgen istället. Barnen ska nu alldeles strax göras klara för sängen så vi orkar upp imorrn. Ledig ihelgen är jag med, så får se vad vi ska hitta på för nåt?

Av J B - 9 oktober 2008 14:37

Idag vart de jobb fram till 11, helt ok. Gick på chefens rad, så de var bara 3 personer, o jag valde att gå istället för att cykla, så vart över en timmes promenad mellan ställerna, kanon skönt.

Tänkte sen gå ner på stan, men de slutade med att jag tog bussen, gick in till frisören o klippte till luggen så nu är jag nöjd. Kikade lite i affärer medans jag väntade in Emma, vi gick o käka på Waynes, urgod pasta sallad. Sen vart de lite shopping, o bara till mig idag, sällan de händer. Tog sen bussen, nu ska jag snart traska ner på dagis o hämta hem mina fisar, får se vad vi ska hitta på för nåt? Tidigt kväll blir de garanterar för både barn o mig själv, då jag vart vaken sen 04:45 imorse.

Har även fått mer tider till veckan som kommer, ska bli kul att se hur många timmar de blir denna månad då den är slut, en hel del kan jag lova att de är just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards