Direktlänk till inlägg 9 oktober 2008

yes box.

Av J B - 9 oktober 2008 14:37

Idag vart de jobb fram till 11, helt ok. Gick på chefens rad, så de var bara 3 personer, o jag valde att gå istället för att cykla, så vart över en timmes promenad mellan ställerna, kanon skönt.

Tänkte sen gå ner på stan, men de slutade med att jag tog bussen, gick in till frisören o klippte till luggen så nu är jag nöjd. Kikade lite i affärer medans jag väntade in Emma, vi gick o käka på Waynes, urgod pasta sallad. Sen vart de lite shopping, o bara till mig idag, sällan de händer. Tog sen bussen, nu ska jag snart traska ner på dagis o hämta hem mina fisar, får se vad vi ska hitta på för nåt? Tidigt kväll blir de garanterar för både barn o mig själv, då jag vart vaken sen 04:45 imorse.

Har även fått mer tider till veckan som kommer, ska bli kul att se hur många timmar de blir denna månad då den är slut, en hel del kan jag lova att de är just nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards