Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av J B - 27 oktober 2008 20:54

Mamma kom hit strax vid 17. Så vi åkte ner på stan, var ut o åt tillsammans, skönt att få komma ut lite på egen hand. Bästa älskling! <3

PB som gäller snart, har just nu bara fastnat på msn o snackar för fullt.

Av J B - 27 oktober 2008 08:10

Idag firar jag o älskling 1 år. Detta år har gått helt otroligt fort, tiden verkligen springer iväg.

Vart ett helt underbart år, fullt med massa kärlek o mycke bra minnen.

JAG ÄLSKAR DIG! <3

Av J B - 27 oktober 2008 08:07

Skulle ha jobbat 13-16 idag o suttit på en avlastning, vilket jag oxå ska.  Men de ringde igår o undra om jag kunde komma in till 9:30 o följa med en till VC, såklart att jag kan göra det. Så nu ska vi snart äta frukost o sen bege oss till dagis/jobb.


Ovido - Quiz & Flashcards