Alla inlägg under april 2010

Av J B - 5 april 2010 09:07

Jag hade en fruktansvärd huvudvärk igår och barnen gjorde precis allt för att skita i vad vi sa, när de väl lagt sig och jag tagit mig en varm dusch så tog de inte långt tid förens jag somnade i soffan runt 20:30. Vaknade 2timmar senare och kröp då ner i säng. Barnen vaknade 7 imorse, fortfarande super trött var jag med men bara att gå upp och låta hjärtat sova. De är han värd eftersom han vart uppe med dem fre-sön då jag jobbat.

Så har hunnit med en del nu på morgonen, ätit frukost, startat igång en tvätt, satt på diskmaskin, diskat och rensat ur 2 garderober. Letade efter överdragsbyxorna åt barnen men dem var små, så måste iväg och köpa nya.

Lär fortsätta med detta plock här hemma medans jag känner en liten lust med allt, sen jobbar jag tisdag-torsdag denna vecka och sen åker vi till Mora. Så lika bra att sätta igång.

Av J B - 4 april 2010 18:12

Jobbade som sagt 12 timmar igår, och de första jag gjorde när jag kom hem var att duscha och sen lägga mig. Dödstrött imorse när klockan ringde. Men har gjort 8,5timme idag. Hjärtat hämtade mig och sen åkte vi till svärmor för att få lite påskmat i magen, barnen var redan där.

Jag är såå sjukt sliten och trött så jag vet inte vad, jobbat nu mån-sön denna vecka och endå är jag så dum så jag har skrivit upp mig imorgon OM någon är sjuk  .. men just nu är de pengarna som lockar. Förhoppningsvis är ingen sjuk imorgon och man får slappa hemma.


Soffan nästa nu, jag blir nog inte vaken så länge ikväll faktiskt.

Av J B - 3 april 2010 14:16

Har jobbat första delen av mina timmar idag, så nu lite rast sen börjar jag igen vid 16.


Hoppas ni andra har en trevlig påskafton.

Av J B - 2 april 2010 18:22

Gud så skönt de var att sova middag, jag sov i 2timmar. Men var fortfarande trött men kan ju inte sova bort hela dagen. Vart lite mellis och sen tog vi oss en tur ut. Drömde nämligen om rökt lax med hjortronsås så var såå sjukt sugen när jag vakna så jag fick bara lov att ha det. Vi hittade det på coop, så nu har vi nyss ätit lite påskmiddag här hemma med laxen, såsen och potatis. Vart även köttbullar, ägg och skinksmörgås. Så sjukt mätt och för första gången på länge så smakade de väldigt gott med mat. Nu blir de bara att slappa hela kvällen på soffan med familjen. <3

Av J B - 2 april 2010 11:35

Har jobbat mina 4,5timme idag så skönt att ha de gjort, skulle ha gått till 14 men de behövdes inte alls på lunch så klart jag går hem då jag jobbat hela veckan och har en jobb helg framför mig som jag tagit extra, skulle egentligen vart ledig men pengarna lockar ;)

Nu ska de snart lite mat i magen sen ska vi vila en stund så vi orkar med denna dag. Övriga familjen hade vart uppe tidigt dem med så.

Får se vad vi ska hitta på resten av dagen?


Glad Påsk ;)

Av J B - 1 april 2010 14:44

Idag är det 2veckor kvar till Oliwer blir 5år och vi ska på UL. Längtar massor.

1vecka kvar tills vi åker till Mora, längtar jag med efter otroligt mycket.


Jag är trött, jag har ingen som helst matlust, känner inget sug efter  något speciellt. Känns mer som magkatarr, sånt sug i magen. Jobbigt.

Dem på jobbet kallar mig tjockis och att de inte är så långt tid kvar tills UL, då vi får se att de är tvillingar är deras ord ;) De tror verkligen att de är tvillingar.


Nej nu blir de enbart mys resten av dagen, är alldeles för trött och jag har haft huvudvärk sen imorse.


Glad Påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards