Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Lovely.

Av J B - 7 oktober 2008 17:53

Vart en riktigt bra dag, var ju ledig så efter vi ätit frukost så gjorde vi oss klara för att sen gå ner o posta paket o köpa med lite frukt och yoghurt o sen traskade vi ner på stan, Oliwer gick hela vägen ner, så han var duktig, Vi stannade vi lekparken o busade o fikade. Efter vi vart där ett bra tag, så bäddade jag ner Melanie i vagnen så hon skulle få sova lite, hon somnade så jag o Oliwer var inne o kika i affärerna medans hon sov gott i vagnen. Hittade mig en vinterjacka, så jag köpte den. Skönt att de avklarat till en själv med. Sen mötte vi upp mamma/mormor utanför frisören, så barnen busade i lekparken utanför medans jag klippte mig. Så de var snällt att hon kom o höll koll på dem fast hon är sjuk. Sen fick vi skjuts hem av henne, så vi stannade till o handlade lite. Så har nyligen ätit middag, och nu har jag gett mig på att färga mitt eget hår, vilket jag aldrig gjort själv förr. Så de ska bli kul att se när detta är klart ;) En riktigt bra dag o massor med tid för barnen, så de känns kanon, de ska i säng tidigt ikväll, då vi ska upp tidigt imorrn, har delad tur imorrn.

 
 
Ingen bild

Camilla

7 oktober 2008 19:37

Annars är Niklas bra på att färga :D Han har färga mitt en gång :)

 
fia

fia

7 oktober 2008 22:55

Låter ju som en kanon dag, hoppas du vart nöjd me håret =)

http://soffipropp-83

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards