Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

Skääääms.

Av J B - 11 oktober 2008 08:03

Barnen somnade i soffan strax vid 20, var lika trötta båda två, när vi sen lagt in barnen så kunde man krypa ner riktigt o ha filten över sig, jag somnade strax efter 20:15, *skäms* Fan hemskt att somna så tidigt, vaknade gjorde jag strax före 00, vilket trevligt sällskap jag är va älskling? Men jag är ju helt slut efter man jobbat, är ju inte van att jobba som jag gör just nu, i somras var de ju inte såhär mycke som de är nu, men ska inte klaga som sagt. Nu kikar båda mina fisar på barnprogram, vi ska snart äta frukost. Älskling får passa på att sova han, då han inte fick någon sovmorgon på hela förra helgen då jag jobbade, så de är han värd. Vet inte alls vi ska göra idag, antar de blir en del pyssel o plock hemma, städa av lite. Om de sen inte regnar så ska vi kika på älsklingens fotbollsmatch.

Ska ni göra idag, alla ni som läser?

 
 
Ingen bild

Emelie

11 oktober 2008 09:12

feeeeesta ;)

 
fia

fia

11 oktober 2008 20:12

Du ska inte skämmas =) har själv somnat så där todigt och de är så skönt, ja som annars är vaken halva natten hehe. ja vi har vare ute och busat sen inne me, så gick vi upp och göpte lite L- godis =) . Kram

http://soffipropp-83

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J B - 19 september 2010 13:44

http://jockiboi.se/   Kör en länkning till denna blogg och är med och tävlar om presentkort från HM. Gör det ni med ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 18:08

Den som känner att den vill ha adressen, får skriva ner sin mailadress i en kommentar så mailar jag adressen och lösen.   Trevlig kväll ;) ...

Av J B - 16 juli 2010 10:24

Jag ska göra en ny blogg och sätta lösen på, så jag vet vilka som läser min blogg,. Trött på alla där ute som man inte ens vet vilka dem är. ...

Av J B - 16 juli 2010 08:42

Barnen går sista dagen på dagis idag sen ska dem ha ledigt i 4veckor. Vi får dock vara själva nästa vecka då hjärtat jobbar då med, men sen ska han ha semester. Jag längtar såå, och jag längtar så tills v31. Sista dagen som sjukskriven idag, från...

Av J B - 15 juli 2010 16:57

Idag har jag fördrivit tiden med att sitta lite vid datorn, har legat och slappat i soffan och sett på tv. Förberett middagen vid lunch. Hämtade sen barnen och då kom regnet så vi åkte till bergvik för en fika. Kikade lite bebiskläder, vart 3 bodys. ...

Ovido - Quiz & Flashcards