Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av J B - 3 augusti 2008 19:51

Ja då har även Melanie 39 i feber. Känns inge skoj alls. Precis lagt barnen. Nu får de banne mig ta o bli friska! Jag vill jobba!!


*gäääspar* Jag är sååå trött!

Av J B - 3 augusti 2008 16:44

Vart inte alls ensam igår kväll, skog kom hit så de satt här o drack innan de gick ut. Så när de väl åkte ner på stan sen så gick jag och la mig, men hade skit svårt att somna. Låg bara o vred o vände mig, somnade och vaknade av o till hela tiden, sen kom älsklingen hem vid 03:45 imorse. Min klocka ringde 05:30. Upp och duscha för att försöka piggna till lite innan jobbet men var inte alls pigg. Men dagen har gått otroligt fort att jobba. Gick av nu vid 16. Mina 2 älsklingar är hemma, inväntar min fis Oliwer som vart iväg med svärmor. Barnen är ännu dåliga, O som har feber och M är dålig i magen ännu, hoppas de är piggare tills imorrn. Har ju jobb på tisdag om de inte är sjuka då, då får de bli VAB.

Resten av kvällen blir de bara slappa o mysa med familjen. <3

Ovido - Quiz & Flashcards