Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av J B - 19 augusti 2008 21:30

Ja de vart en del bus i soffan med barnen, så inte mycke till att kika på bolibompa inte. Får passa på att busa den lilla tiden man fått med dem dessa dagar. Ska alldeles strax krypa ner i sängen, väntar på min underbaring bara.


Längtar efter att få ligga på stranden o njuta av sol o bad, äta gott o drinka drinkar. Ska bli riktigt nice med all inclusive.


Godnatt folk.

Av J B - 19 augusti 2008 16:55

Ja de vill jag lova, somnade på soffan igår, men la oss strax vid 22, riktigt trött iallafall. Var trött redan innan lunch idag o gått o cyklat massor, sen när klockan var 14 o de var dags för eftermiddagspassen så fick jag åka på en avlastning mellan 14-16, och sitta 2 timmar o kika på OS, gjorde mig inte direkt piggare. *gäspar* Nu är vi äntligen hemma o ska börja med middagen. Ska lägga mig tidigt idag vill jag lova, imorrn ska jag jobba hela 12 timmar.

Ovido - Quiz & Flashcards