Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av J B - 20 augusti 2008 21:52

Fan vad sur jag vart ikväll, fick gå på en kvällsrad som jag aldrig gått på innan o personer jag aldrig träffat, varav en som ingen tycker om. Som är en riktig satmara. 3 jävla besök o får bara skit. massa larm har jag även stressat iväg, nej så ikväll var de värsta kvällen någonsin som jag jobbat på hela sommarn. VÄGRAR att gå till denna kärring igen o de sa jag till henne med, då hon hatar nya personer, så hon skulle allt ringa Carema imorrn o klaga. VARSEGOD!

Efter 12 timmar idag är jag ganska så trött, slut, grinig!!


GODNATT!

Av J B - 20 augusti 2008 15:10

Ja slutade vid 14 idag, hämtade barnen, så nyss fått lite i magen. Barnen kikar på Emil i lönneberga o jag ska snart iväg igen för att jobba 5,5 timme till. Imorrn är jag iallafall ledig o får spendera mera tid med barnen, ska iväg på stan o fixa de sista som ska köpas inför resan o sånt.


Ovido - Quiz & Flashcards