Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av J B - 7 augusti 2008 21:48

Vill jag lova att jag har, usch.

Kopplade aldrig upp Fit, utan vi har kört wii sports. jag slog då älsklingen i bowling, vilket aldrig har inträffat i verkligheten ;) Får testa Fit imorn kväll kanske om jag orkar efter jobb, annars blir de på lördag. Har nyss druckit en god smootie och nu ska vi kika på Hells kitchen sen är de sängen.


Godnatt!

Av J B - 7 augusti 2008 18:32

Idag hämtade jag ut paketet med Wii Fit då älsklingen slutade. Var då iväg o handlade en del med. Så åkte till Bergvik och köpte även Wii. Så ikväll ska vi allt spela då älsklingen kommer hem från sin träning.

Av J B - 7 augusti 2008 12:16

Ja jag undrar jag när de verkligen ska ge upp? Trött på att byta blöjor stup i kvarten, de går ju åt sååå mycke blöjor nu när de är såhär.

Iallafall ringde jag dagis och sa att de blir hemma även imorrn, och då berättade hon att de var flera barn/föräldrar som vart lika förra veckan, som är ännu dåliga, så de är ju nåt som går. Ringde även till jobbet att jag måste ta VAB imorrn på dagen, har ju delad tur så jag ska jobba kvällen iallafall. Helgen är jag ledig, första helgen på länge faktiskt, får se vad vi ska hitta på?

Idag har vi pysslat här hemma, vilket vi kommer fortsätta göra resten av dagen, de finns inte så mycke annat att göra. Regnet vräker ner, riktigt trist. Längtar bara mer o mer tills vi ska iväg till Tunisien.


Ovido - Quiz & Flashcards