Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av J B - 17 augusti 2008 21:28

Dessa 4 timmar mellan 17-21 har verkligen vart de lääängsta i mitt liv känns de som, var inte de vanliga jobbet hos hemtjänsten, utan de ringde ju för ett tag sen från skoghall där jag jobbade lite mellan oktober till januari som personlig assistent. De jobbet är verkligen inget jag saknar, för man gör inte ett jävla skit utom att bara sitta av tiden typ. Känns helt värdelöst. Tacka vettja hemtjänsten, där går timmarna fort o de tycker jag är super skoj.

Så nu ska jag ta mig en dusch, sen mysa lite innan de är läggdags. Klockan ringer 05:30 imorrn.


Godnatt!

Av J B - 17 augusti 2008 13:59

Kärleken till min underbara sambo är grym.

Jag älskar dig så sjukt mycket älskling! <3

Av J B - 17 augusti 2008 12:04

mina fisar, hinner inte träffa dem något idag. ;(

De kommer komma hem, när jag är o jobbar. Så älsklingen får lägga dem ikväll. Får snällt pussa på dem när jag kommer hem från jobb ikväll.

Veckan som kommer är de garanterat fullt upp, ska jobba många timmar o hinna fixa de sista inför resan.


Dags att åka o äta bakis pizza, fast jag inte ens är bakis, men pizza dagen efter är ett måste! ;)

Av J B - 17 augusti 2008 11:13

Kvällen igår var helt sjukt rolig, de vart mycke alkolhol Wii och musik. Kanon kväll. Men de var inte alls lika skoj när vi kom ner till torget, de var ju några som kommit ner före oss då vi missade första bussen. Så nöjes var uteslutet, då de inte alls var några folk där. De flesta försvann, så mötte upp Sandra o hennes kompisar och hängde på till Glada Ankan. Men jag o älsklingen vart inte alls långvariga där, så dem pengarna kändes rätt onödigt att slänga in där för att vara där 5minuter. Vi gick och käka och sen tog vi en taxi hem o myste ner oss i säng istället. Lovely.


Från de ena till de andra, så no more party here! Fick påhälsningen från grannen uppe att någon hade spytt uppe i trappen, men ingen ville ta på sig skiten, o varför ska man gå upp o spy? Kan man inte bara gå ner för trappen liksom o ut eller gå på toaletten? Sånt där gör mig riktigt jävla förbannad, så jag o älsklingen fick snällt ta reda på skiten när vi kom hem från stan som jag lovade grannen. I REALLY HATE IT!


nej nu ska jag ta o ladda upp bilderna från igår på bilddagboken. :)

Ovido - Quiz & Flashcards